onsdag den 14. september 2011

Skønt sjal til en skøn veninde på nu 30år og en ny blogger

Fornyelig var jeg til min søde veninde, Camillas, 30 års fødselsdag. Jeg har før givet hende hjemmelavet gaver, så derfor var jeg heller ikke i tvivl denne gang :o)


Camilla elsker farver og er i sig selv en særdeles farverig person. For tiden synes hun vældig godt om sennepsfarven der er en del af efterårets modefarver. Så med sennepsfarven for øje gik jeg indtil Grønhøj garn og valgte multifarvet strømpegarn fra Drops.


Mønsteret er også et dropsmønster, find det her. Det er et lige til mønster som er nemt, at justere til så det passer.


Min veninde Cecilie har lavet NØK, en ny blogger er født :o) En lille forandring i en bestemt retning - hækling, syning og udvikling af nyttehaven m.m. Se blot denne skønne ugle. Mage til skøn genbrugsbamse skald er vidst ledes længe efter. Så har du lyst, at få udvidet din blog horisont så kig forbi søde Cecilie og hendes NØK.

Jeg arbejder på højtryk med at få legehus indlægget gjort færdigt. Glæder mig til at vise jer det :o)

1 kommentar:

  1. Sikke da et utrolig smukt sjal, den opskrift skal vist printes til senere brug.

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)